F(requent) A(sked) Q(uestions)

Hoe kan ik een artikel snel terugvinden in de shop?

Links op de homepagina vindt u een handig uitklapmenu dat reeds is onderverdeeld in categorieën. Hebt u geen enig idee waar te zoeken kan u een term ingeven in de zoekkader links bovenaan.

Kan ik hulp krijgen bij de bestelling van een product?

Wanneer u een bepaald project in gedachten heeft maar niet precies weet welke producten u hiervoor nodig hebt of op welke manier u ze dient te gebruiken, kan u onze online-handleidingen consulteren of contact opnemen met onze klantendienst info@polyestershop.be of tel: 0472 / 70 77 70 (werkdagen tussen 8.00 en 12.00 uur).

Kan ik bestellen vanuit het buitenland?

Wij concentreren ons op de Belgische markt en bestellen is dus enkel mogelijk vanuit België.

Op welke manier kan ik betalen?

U kan tijdens het bestellingproces kiezen uit de volgende betalingsmogelijkheden : Overschrijving / Kredietkaart / KBC / Belfius / ING / iDeal.

Alle betalingen worden uitgevoerd met Mollie, een marktleider in het online betalingsverkeer. U voert uw betalingsgegevens in bij de bestelling maar uw rekening zal pas gedebiteerd worden op het ogenblik dat het bestelde product wordt verzonden.

Ontvang ik een factuur?

Van zodra u uw bestelling heeft betaald, hetzij onmiddellijk bij de plaatsing van uw bestelling, hetzij achteraf per overschrijving, ontvangt u van ons een e-mail met de bevestiging dat wij uw betaling correct hebben ontvangen. In bijlage van deze e-mail vindt u reeds uw factuur terug. In het pakket met de door u bestelde producten zal u eveneens een exemplaar van uw factuur ontvangen.

Kan ik mijn producten zelf afhalen?

Jazeker. Indien u uw producten zelf wil ophalen, selecteert u bij het afrekenen van uw bestelling de optie “afhalen”. Onze klantendienst neemt dan zo spoedig mogelijk per e-mail of per telefoon contact met u op om af te spreken op welk tijdstip u uw producten kan ophalen in ons magazijn Steenweg op Waarloos 63 blok A unit 2 2840 Reet (Rumst).

Wanneer worden mijn producten geleverd?

Vanaf dat u uw bestelling heeft geplaatst, gaan wij onmiddellijk voor u aan de slag. Uw producten worden dezelfde dag professioneel verpakt en naar het sorteercentrum gebracht. Vanaf het ogenblik dat ze daar zijn aangemeld, kan u binnen de 24 uur een eerste afleverpoging verwachten.

Wat als ik niet thuis ben op het ogenblik van levering?

Indien u niet thuis bent op het ogenblik van levering zal de bezorger het pakket afgeven bij uw buren. In uw brievenbus treft u dan een kaartje met daarop het huisnummer waar uw pakket zich bevindt. Eveneens ontvangt u een e-mail met de mededeling dat uw pakket werd afgeleverd bij de buren.

Indien de eerste afleverpoging mislukt, wordt het pakket de volgende dag opnieuw bij u aangeboden (uitgezonderd zon- en feestdagen). U heeft echter de mogelijkheid om dit te wijzigen en via postNL zelf te bepalen wanneer en waar u pakket zal worden bezorgd. Verdere instructies hieromtrent vindt u terug op het kaartje dat de bezorger in uw brievenbus zal achterlaten en eveneens in de e-mail die u zal ontvangen na een eerste mislukte leverpoging.

Indien de tweede afleverpoging eveneens mislukt, zal uw pakket in bewaring worden genomen in een PostNL Locatie bij u in de buurt. Verdere instructies hieromtrent vindt u terug op het kaartje dat de bezorger in uw brievenbus zal achterlaten en eveneens in de e-mail die u zal ontvangen na een tweede mislukte leverpoging.

Kan ik producten terugsturen?

Binnen de 14 dagen na ontvangst van het product kan u te kennen geven dat u het bestelde product wenst terug te zenden. Dit dient te gebeuren op ondubbelzinnige schriftelijke wijze via het e-mailadres info@polyestershop.be Bij voorkeur kan u hiervoor gebruik maken van het herroepingsformulier dat u eveneens terugvindt onderaan onze webshop.

Na elektronische melding van de herroeping zenden wij u een ontvangstbevestiging van deze melding met daarin, indien nodig, verdere instructies in verband met de terugzending van het product.

Het product dient uiterlijk binnen de 14 dagen na kennisgeving van de herroeping in originele staat en verpakking teruggezonden te worden naar Polyestershop.be – Steenweg op Waarloos 63 Blok A – Unit 2 – BE-2840 Reet (Rumst).

U regelt zelf het transport tenzij anders per e-mail overeengekomen. De kosten, het risico en de bewijslast voor het terugzenden van het product zijn voor uw rekening.

Het product dient te worden teruggezonden met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk, in originele staat en verpakking, en conform de verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

De terugbetaling van de aankoopprijs, exclusief de eventuele leveringskosten, zal worden uitgevoerd binnen de 7 dagen na herontvangst van het product.

Uitsluiting van het herroepingsrecht :

Producten die gebruikt, bevuild, beschadigd of onvolledig zijn zullen in geen geval worden teruggenomen.

Producten (harsen, coatings, …) die werden ingekleurd volgens een bepaalde RAL-kleur zijn uitgesloten van het herroepingsrecht en worden bijgevolg niet terug genomen. Indien u niet zeker bent van de door u gekozen kleur kan u de uitsluiting van herroepingsrecht steeds vermijden door het pigment in de gewenste RAL-kleur apart te bestellen en zelf de inkleuring te doen.

Bijwerken…
  • Geen producten in je winkelmand.