• 20+ jaar ervaring
  • Gratis levering vanaf €100
  • Afhaalbox 24/7
Tip

Geen handige Harry of gebrek aan tijd, wij zorgen op een professionele manier voor de bekleding van uw vijver of zwembad !

Bezoek Polyvijvers

FAQ

Op deze pagina vind je antwoorden op de meestgestelde vragen. Zit je toch nog met iets of heb je een opmerking? Stuur ons gerust een bericht en we helpen je zo snel mogelijk verder!

A. Algemeen

  • Uiteraard niet. U kan uw bestelling afronden als gast zonder een account aan te maken.
    De creatie van een account biedt echter tal van extra voordelen :
    • sneller afrekenen omdat uw gegevens automatisch worden ingevuld
    • uw eerdere bestellingen bekijken (bestelhistoriek)
    • met een paar klikken opnieuw bestellen
    • uw winkelwagen bewaren
  • Nee, wij hebben geen winkel waar u kan langskomen. Wenst u toch een persoonlijke afspraak voor de aankoop van goederen of bijkomende inlichtingen dan kan dat uiteraard wel. Neem even telefonisch (0474 39 59 19) of per mail (info@polyestershop.be) contact met ons op om een gepaste dag en uur af te spreken. Wij ontvangen u dan graag in ons magazijn.

B. Bestellen

  • Onze producten worden onderverdeeld in 6 handige categorieën 
    Pakketten : vijver-, zwembad- en gereedschapspakketten 
    Harsen : polyester, vinylester, epoxy, polyurethaan, acryl, siliconen en latex 
    Toebehoren : versterkingsmaterialen, additieven, vulstoffen en pigmenten die aan harsen kunnen worden toegevoegd 
    Hulpmaterialen : persoonlijke bescherming en gereedschappen om harsen te verwerken 
    Klussen : materialen voor mallenbouw en karweitjes in en rond het huis 
    Diversen : leefbeton, roosters en profielen, kleuren, nieuw en outlet 

    Deze indeling kan u eenvoudig op verschillende plekken in onze shop bekijken 
    - door naar de homepage te gaan 
    - door met uw muiswijzer over “Al onze producten” in de hoofdbalk te bewegen 
    - door het keuzemenu links naast het productoverzicht te gebruiken 

    Per categorie en productgroep vindt u bovenaan steeds een woordje uitleg. 
    Bij het product zelf vindt u (indien van toepassing) 
    - Productomschrijving : korte uitleg over het product 
    - Verwerking : manier waarop u het product dient te gebruiken 
    - Productinformatie : technische specificatie Toepassing : waarvoor u het product onder meer kan gebruiken 
    - Bijlagen : technisch informatieblad, veiligheidsinformatieblad, mengtabel en/of handleiding 

    Hebt u alsnog geen idee waar te zoeken kan u een term ingeven in de zoekkader centraal bovenaan. 

    Wanneer u een bepaald project in gedachten heeft maar niet precies weet welke producten u hiervoor nodig hebt of op welke manier u ze dient te gebruiken, kan u onze online-handleidingen consulteren of contact met ons opnemen per mail info@polyestershop.be of per telefoon +32 (0)472 70 77 70

  • Selecteer bij het product de gewenste opties (gewicht, kleur, afmeting, aantal) en klik op de groene knop “In mijn winkelwagen”. Vervolgens schuift een venster open met een overzicht van de door u gekozen producten. 

    Op dat ogenblik heeft u 3 opties 

    • Wenst u meer artikelen te bestellen => klik op de grijze knop bovenaan “Verder winkelen” 
    • Wenst u uw bestelling te bekijken in een groter overzicht => klik op de witte knop onderaan “Winkelwagen bewerken” 
    • Wenst u uw bestelling definitief te plaatsen => klik op de rode knop onderaan “Bestelling afronden”.
  • Bovenaan rechts vindt u een symbooltje dat eruit ziet als een winkelwagen. Als je producten hebt toegevoegd, dan zie je een cijfer bij het wagentje staan. Als je er op het klikt, dan krijg je een overzicht van de producten die in je winkelwagen liggen, inclusief de prijs. Je kan een product verwijderen uit de winkelwagen door op het kruisje achter het product te klikken. Je kan het aantal van een product aanpassen door in het vakje met het aantal te gaan staan en het getal te wijzigen of met de pijltjes het gewenste aantal te selecteren. 

    Heeft u liever een groter overzicht van uw winkelwagen klik dan op de witte knop onderaan “Winkelwagen bewerken”.

  • Indien u een kortingscode heeft dan kan u deze invoeren in de winkelwagen in het vak "Kortingscode invoeren". Vervolgens valideert u de code door op het rode vinkje te klikken. Bij een geldige kortingscode zie je het kortingsbedrag direct terug in je bestelling. 

    Indien u een vaste zakelijke klant bent (waaraan wij een korting hebben toegekend) zal de korting die u ontvangt automatisch aan uw account worden gekoppeld. Vanaf het ogenblik dat u producten toevoegt aan het winkelwagen zal de korting automatisch worden toegepast en zichtbaar zijn.

  • In de winkelwagen kan u kiezen of wij uw producten dienen te verzenden of u opteert om de bestelling zelf op te halen. Bij roosters, profielen en schuimplaten is er enkel een mogelijkheid tot afhaling. 

    Wij rekenen een verzendkost aan van 14,95 euro voor bestellingen kleiner dan 100 euro. Vanaf 100 euro is de verzending gratis.

  • Als u artikelen hebt geselecteerd en in de winkelwagen hebt geplaatst, dan kan u uw bestelling afrekenen door te klikken op de rode knop "Bestelling afronden".

    In het eerste scherm dient u een aantal persoonlijke gegevens in te vullen. Desgewenst kan u een klantaccount aanmaken. Dit is niet verplicht maar wel handig omdat u de volgende keer slechts een e-mailadres en wachtwoord dient in te vullen. Let op dat u alle gegevens met een sterretje * invult, want anders kan u niet verder. Als u reeds een account heeft, kan u eenvoudig inloggen en staan al uw gegevens reeds ingevuld. Door een vinkje te plaatsen ter kennisname van onze Privacy Policy en op “Verder” te klikken worden uw gegevens bewaard. 

    Vervolgens opent een tweede overzichtsscherm waarin u uw bestelling kan controleren en eventueel wijzigingen kan aanbrengen aan de reeds ingevoerde gegevens (factuuradres, verzendadres, verzendingswijze, producten in bestelling). Hier dient u tevens de gewenste betaalwijze te selecteren en kan u eventueel een bijkomende opmerking formuleren. In de rechtse kader vindt u een samenvatting van de kosten. Door een vinkje te plaatsen ter kennisname en akkoord met onze Algemene voorwaarden en op “Bestelling plaatsen” te klikken worden uw bestelling definitief en wordt u omgeleid naar een betalingsplatform. In het geval van een bankoverschrijving kan u de betaling uitvoeren met behulp van de pakbon die ontvangt samen met de bevestigingsmail.

  • Zodra u een bestelling geplaatst heeft, ontvang u van ons een bevestigingsmail met een overzicht van uw bestelling. Mocht u deze niet ontvangen hebben raden wij aan om uw spam box te controleren. Als u de bevestiging ook daar niet kan vinden, dan kan u contact met ons opnemen via info@polyestershop.be of +32 (0)472 70 77 70
  • Na de definitieve plaatsing van de bestelling kan u deze nog wijzigen of annuleren door zo spoedig mogelijk telefonisch contact op te nemen +32 (0)472 70 77 70. Indien uw bestelling reeds is verzonden, kan deze niet meer worden geannuleerd. Wij raden u dan aan om het pakket te weigeren bij aflevering. Zodra wij het pakket retour ontvangen storten wij uw geld terug. In dit geval zijn de transportkosten voor uw rekening.

C. Betalen

  • Bij het plaatsen van een bestelling kan u bij het afronden van het bestelproces kiezen uit volgende betalingsmogelijkheden: Bancontact, Bankoverschrijving, Belfius, KBC, iDEAL

D. Leveren

  • Indien u niet thuis bent op het ogenblik van levering zal de bezorger het pakket afgeven bij uw buren. In uw brievenbus treft u dan een kaartje met daarop het huisnummer waar uw pakket zich bevindt. Eveneens ontvangt u een e-mail met de mededeling dat uw pakket werd afgeleverd bij de buren.

    Indien de eerste afleverpoging mislukt, wordt het pakket de volgende dag opnieuw bij u aangeboden (uitgezonderd zon- en feestdagen). U heeft echter de mogelijkheid om dit te wijzigen en via postNL zelf te bepalen wanneer en waar u pakket zal worden bezorgd. Verdere instructies hieromtrent vindt u terug op het kaartje dat de bezorger in uw brievenbus zal achterlaten en eveneens in de e-mail die u zal ontvangen na een eerste mislukte leverpoging. 

     Indien de tweede afleverpoging eveneens mislukt, zal uw pakket in bewaring worden genomen in een PostNL Locatie bij u in de buurt. Verdere instructies hieromtrent vindt u terug op het kaartje dat de bezorger in uw brievenbus zal achterlaten en eveneens in de e-mail die u zal ontvangen na een tweede mislukte leverpoging.

E. Afhalen

  • Jazeker. Indien u uw producten zelf wil ophalen, selecteert u bij het afrekenen van uw bestelling de optie “Zelf afhalen”. Binnen de 24 uur na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u van ons een e-mail met daarin de nodige instructies om uw goederen op te halen uit de afhaalbox waarin u 24/7 terecht kan. Deze afhaling dient te gebeuren maximaal 7 dagen na het plaatsen van de bestelling. De afhaalbox vindt u op de parking aan ons magazijn gelegen Steenweg op Waarloos 63 A/1 te 2840 Reet (Rumst) België.
  • Op het ogenblik dat u uw bestelling heeft geplaatst en betaald ontvangt u van ons een e-mail met de bestelbevestiging. Diezelfde dag zal u van ons een 2de e-mail ontvangen met daarin de melding vanaf wanneer uw bestelling zal klaar staan in de afhaalbox en een code.
  • De code die u heeft ontvangen per e-mail is het nummer van het cijferslot waarmee de box is vergrendeld. Indien u deze in de juist combinatie draait zal het openen en kan u de box ontgrendelen. U kan vervolgens uw pakket(ten) uit de box nemen. Wij vragen u vriendelijk om daarna met het hangslot de box opnieuw af te sluiten. Bij problemen kan u ons steeds telefonisch bereiken +32 (0)472 70 77 70