• 20+ jaar ervaring
  • Gratis levering vanaf €100
  • Afhaalbox 24/7
Tip

Geen handige Harry of gebrek aan tijd, wij zorgen op een professionele manier voor de bekleding van uw vijver of zwembad !

Bezoek Polyvijvers

Leveren en afhalen

Kan ik alle producten laten leveren? 

Bijna alle producten uit onze webshop kan u aan huis laten leveren. Er zijn slechts een paar uitzonderingen waarbij om praktische redenen geen levering mogelijk is. Zo dient u roosters, profielen en schuimplaten steeds zelf te komen afhalen. Van zodra één van deze producten in uw winkelwagen zit, zal enkel de optie “Zelf afhalen” mogelijk zijn als verzendmethode. 

Kan ik producten laten leveren in het buitenland? 

Wij leveren enkel in België en in Nederland. 

Hoeveel bedragen de verzendkosten? 

Wij rekenen een bijdrage in de verzendkost van € 14,95 (incl. B.T.W.). Indien het totale bedrag van uw bestelling meer dan € 100,00 is, gebeurt de levering gratis. 

Wanneer kan ik mijn pakket verwachten? 

Zoals u zal merken hebben wij de meeste producten in onze shop steeds op voorraad. Van zodra u een bestelling heeft geplaatst en betaald gaan wij voor u aan de slag. De pakketten worden uiterlijk de volgende werkdag naar het depot van PostNL gebracht. Vanaf dat ogenblik ontvangt u van hen een e-mail met een Track & Trace link. Dit systeem werkt door middel van scansdie worden genomen op meerdere momenten in het bezorgproces. Bij iedere nieuwe scan verandert de status van uw Track & Trace. De meest voorkomende statussen zijn:

  • Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in het sorteerproces
  • Zending is bij Post NL 
  • Zending is gesorteerd
  • Bezorger is onderweg 
  • We hebben u gemist, we komen nog een keer
  • Zending is bezorgd
  • Zending is bezorgd bij de buren op nr. (...)
  • Zending af te halen bij PostNL-locatie (...) 
  • Vertraagd

Kan ik mijn pakket op een ander adres laten leveren? 

Indien u uw pakket op een ander adres wenst te laten leveren kan u tijdens het afronden van uw bestelling een verzendadres invullen verschillend van het factuuradres. Uw pakket zal dan op het opgegeven verzendadres worden bezorgd. 

Wat als ik niet thuis ben op het ogenblik van levering? 

Indien u niet thuis bent op het ogenblik van levering zal de bezorger het pakket afgeven bij uw buren. In uw brievenbus treft u dan een kaartje met daarop het huisnummer waar uw pakket zich bevindt. Eveneens ontvangt u een e-mail met de mededeling dat uw pakket werd afgeleverd bij de buren. 

Indien de eerste afleverpoging mislukt, wordt het pakket de volgende dag opnieuw bij u aangeboden (uitgezonderd zon- en feestdagen). U heeft echter de mogelijkheid om dit te wijzigen en via postNL zelf te bepalen wanneer en waar u pakket zal worden bezorgd. Verdere instructies hieromtrent vindt u terug op het kaartje dat de bezorger in uw brievenbus zal achterlaten en eveneens in de e-mail die u zal ontvangen na een eerste mislukte leverpoging. 

Indien de tweede afleverpoging eveneens mislukt, zal uw pakket in bewaring worden genomen in een PostNL Locatie bij u in de buurt. Verdere instructies hieromtrent vindt u terug op het kaartje dat de bezorger in uw brievenbus zal achterlaten en eveneens in de e-mail die u zal ontvangen na een tweede mislukte leverpoging. 

Kan ik mijn bestelling zelf afhalen? 

Jazeker. Indien u uw producten zelf wil ophalen, selecteert u bij het afrekenen van uw bestelling de optie “Zelf afhalen”. Binnen de 24 uur na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u van ons een e-mail met daarin de nodige instructies om uw goederen op te halen uit de afhaalbox. Deze afhaling dient te gebeuren maximaal 7 dagen na het plaatsen van de bestelling. De afhaalbox vindt u op de parking aan ons magazijn gelegen Steenweg op Waarloos 63 A/1 te 2840 Reet (Rumst) België.